Binlerce katılımcının bulunduğu geleneksel Fetih Yürüyüşü programında Milletvekillerimizle,İlçe Belediye Başkanlarımızla,halkımız ve hemşehrilerimizle birlikte omuz omuza yürüdük.

Yürüyüş sonrası Başkanımız Karaömer ; ‘bugün burada bulunan halkımıza ve hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.Tarihimizin en önemli şehirlerinden olan kadim şehrimiz Bursa’nın Fethi’ni anlamış bir nebze olsun bu hissiyatı yaşatmış bulunuyoruz. Yüzyıllar öncesine dayanan bu fethin lideri olan ecdadımız Orhan Bey’e de bu vesileyle şükranlarımızı sunuyoruz ‘ dedi

