BURSA’NIN 700. YIL FETİH YÜRÜYÜŞÜNE KATILDIK

Binlerce katılımcının bulunduğu geleneksel Fetih Yürüyüşü programında Milletvekillerimizle,İlçe Belediye Başkanlarımızla,halkımız ve hemşehrilerimizle birlikte omuz omuza yürüdük.

Yürüyüş sonrası Başkanımız Karaömer ; ‘bugün burada bulunan halkımıza ve hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.Tarihimizin en önemli şehirlerinden olan kadim şehrimiz Bursa’nın Fethi’ni anlamış bir nebze olsun bu hissiyatı yaşatmış bulunuyoruz. Yüzyıllar öncesine dayanan bu fethin lideri olan ecdadımız Orhan Bey’e de bu vesileyle şükranlarımızı sunuyoruz ‘ dedi

Daha Fazla İlgili Makale Yükleyin
Daha Çok Yükle Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi
Daha Fazla Yük Haberler

İlginizi Çekebilir

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI OKTAY YILMAZ ZİYARETİ

Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi yönetimi olarak, Yıldırım Belediyesi B…