OTOSANSİT SANAYİİ SİTESİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI RAİF KASAP’I AĞIRLADIK

Aslen Gümülcüne Narlıköy’lü olan Raif Kasap derneğimizi ziyaret etti.

Yönetim kurulumuz ve başkanımızın bulunduğu ziyarette iki tarafta iyi niyet ve temennilerini ileterek beraber çalışma ve gelecek projelerde birlikte olma fikri üzerinde durdu.

Başkanımız Karaömer ziyaretleri için Raif Kasap’a teşekkürlerini iletti.Hemşehrilerimizin derneğimizi sık ziyaret etmelerinin önemini vurgulayan Karaömer birlik beraberlik bağlarının ziyaretlerle ve derneğimze olan temasla pekişeceğinin altını çizdi.

Daha Fazla İlgili Makale Yükleyin
Daha Çok Yükle Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi
Daha Fazla Yük Haberler

İlginizi Çekebilir

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI OKTAY YILMAZ ZİYARETİ

Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi yönetimi olarak, Yıldırım Belediyesi B…